joi, 2 iulie 2009

dezbaterea de la romania libera

La Romania libera a inceput si cred ca intre timp s-o fi si terminat (ca pana ma conving eu sa scriu ...) o serie de dezbateri despre conditia comunitatii gay in romania de azi. Acum normal ca m-a interesat subiectul. Doar ca nu e in nici un caz asa metodic analizat ca acel raport de la Human Rights.
Prin tineretile mele am incercat si eu sa fiu jurnalist la cotidianul. M-am dus sa imi fac cercetarile pe teren. Treb a doua zi sa predau materialul. Nu am gasit din trei oameni decat doi. Am scris un articol mai mult asa cu impresii, superficial, de care mi-a fost rusine. M-am dus sa il predau pt ca promisesem. Nu m-am dus sa aflu rezultatul pt ca imi era rusine de ce iesise. Sunt absolut sigura ca a ajuns la gunoi.
Articolele celor de la Romania Libera sunt cam tot asa scrise. Au gasit ei subiect care sa se vanda. Dar nu e reportaj, nu e analiza, nu e studiu de caz. Nu e dezbatere sub nici o forma. E mai curand ce scriu eu pe aici. Impresii. Eu am citit chestii mai interesante pe bloguri. Deci daca vroiau aveau de unde sa stranga informatii sau cu cine sa vorb.

1.primul articol , din 30 iunie, nu spune nimic nou. e o radiografiere a perceperii comunitatii in societate: coming outul, biserica, politicienii.

Daca nu aveti ceva mai bun de facut:

http://www.romanialibera.ro/a158495/dez ... ualii.html

Nu stiu cat de interesata e lumea pe aici de politica asa ca tac.

2. al doilea articol, e din 1 iunie ( adica azi !!! sunt pe val !) . e despre lesbiene cica. De fapt individul vorbeste cu trei tipe:
Ø Una casatorita, gravida, de 30 de ani care are o legatura de 6 luni cu o tipa. Femeile gravide fac multe tampenii
Ø Una studenta ( cca 20 de ani) care recunoaste ca inca nu si-a definit clar identitatea
Ø Una lesbiana cu state vechi de plata, care isi spune si numele si da si interviu.

Ce m-a amuzat. Unde dumnezeului le-a gasit??? Astea sunt din alea de care fug eu dimineata ca sa nu ajung sa despic cu ele firul in patru cand eu sunt mahmura. Trei lesbiene si toate trei bisexuale. Adica nici macar aia care s-a culcat doar cu barbati si are peste 30 nu exclude faptul ca s-ar putea sa o faca si cu un barbat.

Kinsey asta avea dreptate ca sexualitatea e fluida. Dar la scara mai mica decat se crede. Nu prea poti toata viata sa fii magar si apoi sa te transformi in vultur. Poate cal, cal ai putea fi, dar vultur . neah.
Si mai e ceva : de ce simt femeile nevoia sa fie acceptate? De ce au lasat toate impresia ca ar putea fi recuperabile pt societate? Ca na, sunt bi toate. E cam de cacao faza

Sincer, eu nu stiu ce as face daca ar veni un reporter la mine. A fi gay nu inseamna doar atractie fara de acelasi sex, e un stil de viata, e un mod de a gandi, e o intreaga cultura. Nu stiu daca m-as simti in stare sa vorbesc pt mai multi.

Si linkul : http://www.romanialibera.ro/a158610/dez ... egere.html

o faza super amuzanta. lesbiana ultima, aia bazata, care nu s-a culcat niciodata cu un barbat zice : stiu ca sunt folosita ca un cobai pt ca femeile sa incerce senzatii noi , dar nu ma deranjeaza. sigur, pai da, cu toate ne dorim sa fiu instrumente in calea descoperirii identitatii altora :-P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu