joi, 2 iulie 2009

tampenii - pana la urma treb sa fie si asa ceva

cand cautam prin calc cu disperare dupa linkul pt cazul acela am dat de alte minuni pe care le pastrasem prin bantuirile mele pe net :

cica iti treb 90 de zile ca sa poti spune ca ai un viitor cu cineva si treb sa treaca jumatate din perioada petrecuta cu cineva ca sa poti spune ca e totul la trecut. nu stiu de chestia cu 90 de zile, niciodata nu am atat sa vad cat a trecut pana am putut spune ca ceva e cu adevarat ceva, dar partea cu jumatatea din perioada petrecuta impreuna am verificat-o. chiar asa e. nu ca am stat cu calendarul in fata. dar calculand retrospectiv si vorb si cu alte persoane asa este : daca stai 5 ani cu o persoana abia dupa 2 ani jumate vei putea sa te atasezi de cineva.

de unde ideea asta? pai spunea j. pe undeva ca auzise de la sora-sa ca acum intr-o sapt se epuizeaza iubirea pe un an: cu intalniri , suferinte si despartiri totul in mare viteza. eh, si na, te gandesti, ce poate strica daca incetinesti ritmul si o lalai fie numa pt a face o cifra rotunda : 90 . :D aberatii, stiu.

odata am pus pariu cu cineva ca pana la sfarsitul anului nu mai ... nimic, cu nimeni. si ziceau toti amicii ca nu pot. si am putut. si mi-a parut rau ca nu am lungit-o si mai mult. asa , de amorul artei. pana la sanctificare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu