joi, 2 iulie 2009

recent

Vazut Suddenly ( tan de repente ) - filmul argentinian din 2002 parca. Mi-a amintit de Coffee and Cigarettes al lui Jarmusch, cu tom waits si iggy pop . Low budget film. O tipa grasuta, complexata de felul in care arata, avand impresia ca e mereu parasita, suparata ca iubitul de 2 ani de la care astepta casatoria si copii a parasit-o si acum s-a si insurat, ca a ramas complet singura e in Buenos Aires. E genul acela de tipa care exprima dispretul fata de sine prin toti porii. Care atrage atentia hotilor de buzunare pt ca si-a pierdut respectul fata de sine si e prada usoara.

Eh si de acum totul para fantezie mai mult, dar na - uneori realitatea bate filmul . Pe strada o incoltesc doua tipe - Lenin si Mao :)) nice nick names, nu?? Ambele tunse scurt, ambele slabute, cam seamana intre ele. Lenin e mai draguta pt ca e si mai aranjata, poarta fusta si are piercing in spranceana. ( :uau: ) Bocanci au amandoua. Mao e cu ceva mai multa pilozitate si e imbracata mai curand ca hip-hopperii. Eh si cele doua sunt intr-o sala de jocuri. Lenin o vede pe grasa si ii cade cu pata. Iese din sala si impreuna cu Mao o inghesuie la colt pe grasuta . urmeaza un dialog savuros. Vreau sa te ft /nu sunt lesbiana/ nici eu/ Vreau iubire /nu fac sex fara iubire /Sa nu le confundam . Grasuta e rapita, oarecum. Mai curand pare ca nu stie ce vrea de la viata si tot ce o mai tine agatata e slujba si vesnica smiorcaiala.

Un road movie. Da, cu morala la sfarsit. Nimic nu e suddenly. Un fel de nu lasa pe maine ce poti face azi. Lenin seamana f mult cu una din primele mele iubiri. Si fizic si comportamental. Dar nu m-am lasat nici atunci dusa de val cum crede ea ca treb traita viata, nici acum nu cred ca as face-o. Si nu, nu cred ca poti lua fara sa ceri. Ca poti decide in locul altora. Deciziile in locul altora vin cu responsabilitatea asumata in locul altora. So, no thanks.

Altfel da, banuiesc ca sunt multi si multe care mai asteapta sa vina cineva , sa le rapeasca si sa decida in locul lor. Well, good luck, i didnt even got excited by this perspective. Doar mi-a trezit amintiri legate de anumite tipologii ...

mi-a placut pt personajel. Nu din lista Dianei am aflat ci de la o tipa care a trecut pe forum si a disparut. Filmele Dianei nu prea au indice bun pe imdb si nu ar fi doar asta, ca nu ma iau dupa nota lor, dar ... nici subiectul nu ma atragea.

Cu Bent am abandonat - e cu nazisti, cu Kiss of a spiderwoman iar nu a mers ca trecusera 10 min se anunta a fi un film cu doi tipi inchisi intr-o celula si nu cred ca mai am rabdare sa vad o piesa de teatru asa, dar film.

Asta e problema. Rabdarea imi e incercata facand lucruri care nu imi plac si atunci de unde sa mai am? In timpul liber prefer sa ma simt bine . Chiar , cum naiba reusiti sa va mai convingeti sa faceti ceva desi chiar nu aveti chef? De exemplu sa invatati

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu