miercuri, 1 iulie 2009

cum am decis eu ca e mai bine sa am un loc al meu

pt ca am ajuns la concluzia ca oricat as incerca exista ceva ce nu merge
pt ca am decis ca par a da lectii, ca am un ton de superioritate enervant , ca pot parea patronizing din cauza faptului ca o mare parte din timp mi-o petrec la serviciu unde nu am voie sa fiu slaba pt ca o incasez
pt ca nu slujba te alege pe tine , ci tu alegi slujba, deci da -mai mult ca sigur imi place sa fiu bossy - cine nu ma accepta , asta este
pt ca nu am fost simpatica, draguta, de gasca nici cand eram pustoaica - de m-as schimba acum?
pt ca once a bitch, always a bitch

pt toate acestea am decis ca am nevoie de un loc al meu . voi vorbi despre ce imi place mie : filme, muzici, femei - neaparat femei. si tot felul de aberatii. barfe la greu, bineinteles.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu