vineri, 4 septembrie 2009

o fi de la toamna

boala, tristete, schimbari nu tocmai bune, numai ganduri din acestea pe bloguri.

eh, uite ca m-a luat si pe mine. azi s-a uitat pe blogul meu. stiti voi cine. nu sunt naiva, candva treb sa se intample. mi-a cerut numele blogului. sms trimis apoi nu era de bine, se prevedea un week-end de tacere. alcatuit mai multe raspunsuri care au ajuns in schite: prea dramatic intai, apoi prea formal. am sfarsit prin a trime ceva sec: cate poti spune intr-un sms.

vorbit pana la urma pe mess. s-au lamurit lucrurile. cand am intrat prima data pe bloguri, imediat dupa ce am zis sa fac si eu pasul asta, m-am uitat prin jur si decisesem ca la mine nu va fi asa. vedeti si descrierea: "pe cat posibil impersonal". am ales chiar sa pun tag-uri ca sa fiu sigura ca voi tine totul sub control("damn-personale, bleah"). cat mai putine postari personale. si tot le verificam numarul. apoi a venit luna august si totul s-a dus naibii. nu mi-a mai pasat. aici e locul meu de dat cu capul, aici sunt lucruri care alcatuiesc lumea mea, lumea asa cum o vad eu, o persoana care e mai mult soarece de biblioteca, mai mult cu o lume a ei si ceilalti - o enigma pt mine. asta e adevarul. pana acum si e trist ca este asa, cel mai inteligent dialog l-am avut cu o carte si nu cu o persoana.

ce urmeaza acum? nu stiu, am intrebat-o si pe ea. a zis ca o deranjeaza ca am vorbit aici si nu cu ea. eu evit conflictele si in general sunt cam mutulica cum am mai spus. de ironie nu duc lipsa, iar auto-ironia e chiar regula. nu as putea sa ma cenzurez, ea e parte din lumea mea acum, dar nu as vrea sa mai ii fac rau. sunt rautacioasa, dar nu rea. nu am facut niciodata rau cu intentie.

dar nu pot sa nu ma mai joc, sa nu barfesc, sa nu fiu rautacioasa. uf, imi trecuse chiar prin minte sa imi mut blogul. nu e asta o solutie, chiar nu stiu ce va urma. sa vad ce va fi, o astept pe ea acum. ce a fost mai rau am vorbit deja. asta e cea mai personala postare a mea si deja imi repugna. poate o si sterg, ar fi cea mai inteligenta miscare.

* nu voi reciti aceasta postare, it's past tense for me. stiu ca titlul nu era potrivit continutului. nu poti pune pe acelasi nivel boala cuiva cu chestii trecatoare. titlul potrivit poate ar fi fost " cu ochii in ceafa", dar atunci nu mi-a venit, cand mi-a venit mi-a parut prea rautacios si aceasta postare era cu adresa catre cineva, era o forma de a-mi cere scuze cuiva.
** va rog eu nu comentati postarea aceasta ( as putea si bloca, dar nu vreau). am incercat cu salvarea postarii si nici asta nu a fost o idee prea inteligenta. pana la urma aceasta postare poate fi pt mine un punct de reper. atat. never to be done again, i hope ( sunt mai draguta acum? mai amabila cu oamenii? mai putin dispusa la rautati? nu ,asta sunt si, cine ma place, ma place asa cum sunt)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu