sâmbătă, 12 septembrie 2009

de ce zambesc

e un proiect al lui octavian/joacadeamine. eu incercat sa postez acolo, dar pun si aici ca nu prea sunt sigura de ce a iesit.
zambesc, de ce zambesc eu? hm, am citit eu undeva ca daca zambesti , chiar daca iti e foarte rau, se activeaza niste muschi la nivelul creierului si iti va fi mai bine. asa ca zambesc si cand nu ma simt f bine
zambesc pt ca e contagios si ma bucur cand imi zambeste si celalalt/cealalta. acum , sincer, am avut probleme cu zambitul pe strada la oameni tristi. ca de ce zambesc? ca ce e de zambit? ce zambesc pe seama lor? si ce - viata nu e roz pt toata lumea si de ce simt eu nevoia sa afisez ca viata mea ar fi roza. uite , atunci, refractarilor, zambesc sa va fac voua in ciuda.
zambesc pt ca e soare, pt ca ploua frumos, pt ca ninge ca in copilarie, pt ca all these simple things make my day, my life.
zambesc cand vad o fata frumoasa: sigur ziua mea va fi mai buna.
zambesc pt ca pot schimba o lume asa. sa va explic cum: eu zambesc in metrou, cineva ma vede si zambeste si ea/el. sa zicem ca e o secretara, si secretara se duce la ea la firma si zambeste acolo si zambetul e preluat de sef si seful se va purta mai frumos cu toti angajatii si angajatii se duc acasa si zambesc familiei . si uite asa lumea intreaga va fi mai frumoasa, mai luminoasa, mai senina. sunt iremediabil o zambareata si atat. hei, sunt zambareata si nu ma tratez
am auzit eu ca in occident oamenii zambesc pe strada, dar toti. si romanii nostri - caci unul dintre ei imi povestea - erau iritati. ca e zambet mecanic, ca nu transmite nimic. da, dar si de ar fi un zambet din politete ce are? nu e frumos sa ii intristezi pe ceilalti cu problemele tale. zambeste, e doar o masca, dar e mai bine asa.
cere exercitiu, stiu. ca la inceput si eu zambeam doar alungind buzele , dar nu, nu. ca mi s-a spus ca se vede dupa ochi ca nu zambesc cu adevarat. asa ca exersati, va rog, trebuie sa zambeasca si ochii, sa straluceasca. va spun eu, veti ajunge sa zambiti cu adevarat! veti avea ochii mai frumosi, obrajii rumeni si oh, veti arata ca niste copii tembeli, dar nu-i nimic ca ne nimerim noi prin bucurestiul asta care nu e asa de mare si vom fi mai multi copii in cautarea "floricelelor de pe campii"
zambesc inainte sa adorm caci imi place sa dorm si vreau sa ma trezesc tot cu un zambet si nu ma voi intreba de ce zambesc, doar voi fi fericita ca e o noua zi, asa cum sunt fericita cand adorm pt ca uite, inca o zi frumoasa a trecut ( de fapt, zambesc pt ca daca te incrunti faci riduri, daca zambesti faci doar gropiţe - hi hi hi)
ma sperie chipurile cenusii, incercanate din metrouri, dimineata. tipilor nu le zambesc ca isi fac idei si nu mai scap dupa :D

so, smile - the world looks bright from here! :)

* zambetul ca modalitate de a submina o lume cenusie ( we are happy, we are gay, we are many)- fragment din ideile crete care imi bantuie creierul

** later edit :,, se activeaza muschii la nivelul creierului":)) muschi pe creier:)), era de fapt: prin zambet se activeaza muschi ai fetei care trimit impulsuri la nivelul creierului, sper ca am nimerit-o acum

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu