duminică, 6 decembrie 2009

mama lui de vot

ai votat?

da

am impresia ca ai votat impotriva familiei

poftim??? tu stii ca mie mi-au taiat din salariu si m-au obligat sa muncesc, tu stii ca ...

si a inchis.

de la iliescu incoace nu am mai auzit ca din motive politice sa existe discutii in familie. si de cand basescu este parte din familie si eu nu?!

spune-i ca eu sunt parte din familie si nu basescu!

auzi, eu am impresia ca tu ai o judecata gresita.

tu stii ca ...

AI O JUDECATA GRESITA!

si a inchis si ea. primul a fost tatal.

in mama lui de vot. mie imi ard buzunarele si lor de pasa de basescu. am votat impotriva lui, nu cu celalalt. oricum, amandoi provin din acelasi partid al unui individ pe care il urasc profund, din sufletul meu de golanca.

2 comentarii:

  1. Da,mi s-a intamplat si mie asta...de ce vreau sa votez cu Geoana? Si mi s-a spus:" daca votezi cu Geoana, sa nu mai vii la mine sa te ajut."
    Apoi nu am mai votat cu nimeni. Pentru ca Geoana hraneste sute de rechini, iar Basescu promite aiurea.

    RăspundețiȘtergere
  2. credeam ca, dupa 20 de ani, s-au mai temperat spiritele.

    idolatria pe care o provoaca in unii basescu pe mine ma sperie.

    RăspundețiȘtergere