luni, 22 februarie 2010

ah, maica-mea

cam cat de penibil poate fi sa ai peste 30 binisor si sa te plangi ca ai tai iti fac zile grele?

pana la urma, vorb cu iubita si spus ce scrisesem in postul anterior. intai s-a suparat ca , na, dupa atata timp inca ma mai gandesc la tampenii. dar i-am explicat ca atunci cand creierul meu incepe sa coaca mizerii e mai bine sa ii dau drumul decat sa il las sa coaca pana explodeaza. cum ar fi fost sa explodeze dupa ce ne mutam?

maica-mea revoltata: nu e normal doua fete sa stea impreuna (tipat in telefon), iti distrugi viitorul. treb sa ai familie si copii. extra, pai daca vroiam asa ceva, nu ar fi fost timpul deja sa fie asa? iubita zice ca lor le e mai greu sa inteleaga tocmai pt ca eu avut relatie lunga si cu un tip. si nu le e tututor? nu toti isi inchipuie ca ai de ales si ai ales sa fii altfel? cred ca ai ales inversa pt ca ... ce? habar nu am! si mi-e sila sa ma mai gandesc la asta. taica-miu scarbit, ales tacerea si figura scarbita ( comunicare de la sor-mea).

ma astept in week-end la vizita din partea lor, in forta, cu intrebari neplacute. nu stiu cum voi reactiona. cel mai teama imi e sa nu existe efecte asupra relatiei noastre. incerc sa o feresc pe ea. atat.

in rest, ma cunosc prea bine: intotdeauna cad in picioare. totul va fi bine. daca e vorba de forta, i can take it. can she?

* azi 7 luni. suntem fete mari, avem noi o gluma, mai avem putin si nastem :D

4 comentarii:

  1. penibil, nu; trist, da- pentru mine a fost. sunt in aceesi situatie, dar dupa vizita-de la 700(!) de km distanta- de verificare si discutii. daca e sa recomand ceva: lasa sa treaca pe langa urechile tale cuvintele dure si pastreaza-te cumva in afara. trece si asta... te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  2. Uof, mamele! Si tatii! Si mama ei de viata, cateodata! Eu una, am scapat, momentan, de toate astea, fiindca o casatorie nereusita in care s-a vazut clar ca m-am straduit te scapa de multe belele... Nu ca ti-as dori-o tie sau oricui, la o adica :(
    Din toata afacerea, cel mai bine e ca ai zis ce aveai pe suflet, ca astea rod pe dinauntru. Cat despre ai tai, iti dai seama ca nu e alta solutie decat sa le faci fata. Si o sa o faci, su siguranta! Eu am incredere in tine :)!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga ana, fruntea sus! Fara doar si poate ca va fi bine. Atata timp cat voi doua va intelegeti, totul e in regula. Mama si tata nu vor fi niciodata de acord cu ceea ce esti, cu cine esti tu. Uita-te la maica-mea spre exemplu. Nu cred ca exista slujba bisericeasca pentru vii la care sa nu ma fi pomenit ca sa nu mai iubesc barbatii. Pacat numai ca pe mine tot ma ia asa de la stomac cu fluturi, molii si alte insecte inaripate cand vad unu' mai inalt ca mine...
    Comunicarea intre tine si iubita conteaza, nimic altceva. Hugs & kisses la amandoua! Aveti grija de voi!

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc tuturor - si de ati zis de bine, si de rau.

    RăspundețiȘtergere