joi, 8 octombrie 2009

in caz ca va ganditi c-am disparut ( nu aveti voi norocul asta :D)

tare ma tem ca va fi mai lung titlul decat ce am de zis. pai, noutati. adica : ne-am alaturat unei campanii initiate de idei de gay cu cat mai putin fumat(cititi dvs pe acolo care este scopul ideii). asta pt ca am aflat noi dintr-un comentariu de pe dak, apartinandu-i lui wannabegay ca fumeaza multi gay si prin state. si ne-am gandit , bei, si la noi multi fumeaza. de ce fumam noi asa mult? cred ca doar un scormonitor de creiere si un sociolog ar stii sa raspunda.

apoi , plictiseala: sala la greu. incep sa se vada rezultatele. hainele au inceput sa imi atarne pe mine, pana si cureaua de la ceas imi atarna pe mana. dar nu asta era scopul ca oricum nu eram eu dolofana. ( v-am zis cand m-a intrebat o lesbi pe un site de agatari daca sunt ,, dolofana si tzatzoasa"? :)) ). nu, am pus ceva muschiuleti exact in zonele necesare unde inainte cam incepuse sa atarne. mai am de lucrat in zona mainilor.

dar nu mai e ca vara. clar, toamna nu e ca vara. deci vara ieseam de la sala si era asa frumoooos . ca era cald rau si eu transpirata si parca pluteam . serios, aveam senzatia ca plutesc. de aceea am spus eu candva ca ma recunoscusem putin in partea cu elogiul adus fiarelor in ,, soare si otel" de mishima.

acum e friiig. chiar e. adica sa iesi de la sala cu parul ud, rosie la fata si cu hainele de parca ai facut pe tine cand e rece - nu e chiar o placere. si ma gandesc cu groaza cum va fi cand va veni gerul. atunci sa vezi. in mintea mea creata m-am gandit sa imi pun chiar caciula din aceea de ski. si un trening gros peste.

sigur ca ar exista posibilitatea sa ma schimb in garderoba. dar ... nici cand eram in liceu nu mi-a placut garderoba. nu ca sunt pudica. nu. deci, tin sa va aduc aminte ca domnia noastra practica nudismul cu mandrie. in casa acum, ca atat mai putem. inainte, in vremurile noastre mai bune si la mare.

nu e asta. nu. cum sa va explic eu... sunt discutiile alea despre suferinte din dragoste, divorturi, cum ma imbrac la nunta de duminica - le urasc. ma fac sa ma simt ciudat. am citit eu candva intr-o revista - cred ca era o fituica de genul b24fun, adica ma uitam mai mult sa aflu pe unde ies din casa - discutii din baie ale fetelor. cea mai misto discutie a mea intr-un spatiu din asta ,, neconventional" a fost despre tristram shandy in timp ce eram aproximativ pe buda. si tipa cu care discutam era in buda vecina. m-am si mirat ca nu m-am simtit inhibata, ci mi-am facut treaba discutand despre frumusetea cartii lui sterne.

da, si nu doar discutiile. mai, eu cred ca fetele astea isi afiseaza desuurile pe acolo. ale mele sunt de bumbac. eu nu am dantelute. si ale lor sunt f colorate. ale mele nu. imi e asa putin jena. eu nu vreau sa ma uit. dar e mica garderoba si sunt funduri langa funduri. mai sus - jur - nu ma uit.

m-a intrebat daca merg la sala sa vad muieri, adica corpuri incinse, chestii din astea. adica , ma jigniti. euuuuu? NEVER !

eu sunt cea mai transpirata de pe acolo. si cel mai mult vezi pe acolo sunculite si piele atarnand. eu sunt fotomodel acolo! nu, nici ca sa ma simt deosebita nu merg.

ok, exista si exceptii. e o pustoaica acolo, wooooooooooow, ma intelegeti, daca nu, stati sa va mai zic o data woooooooooooooow. cu unele natura a fost necinstit de darnica. corp de clepsidra! mdea, are putin funduletul cam mare, dar daca nu era asta nici ca o prindeam pe la sala. dar asa m-am bucurat ( vai ce rea pot fi , sunt ,sunt, hi-hi) cand am vazut vergeturi pe pulpite cand s-a schimbat. asa a crescut sufletul in mine!!! bine, nu am vazut din prima. la inceput am observat doar rotunjimile. nu ma bate, eram in drum spre plecare spre casa, spre ... spre. poate prelungeam putin momentul, poate ca puneam cu incetinitorul prosopul in rucsac, apoi apa, apoi schimbat incaltarile , apoi luat haina, apoi apoi apoi.

da, dar tot i-am vazut vergeturile. si oricum, tristetea era ca na, eu nici cand eram de varsta ei nu aratam asa. adica n-au vrut sa creasca toate cele asa frumoase, rotunjite. si cand urcam scarile spre apartament ma gandeam: te-ai tampit dracului la batranete, ca atunci cand erai de varsta aleia nici nu aveai astfel de ganduri. pe atunci te interesa sa afli cat mai multe, sa inveti cat mai multe. acum de la sala asta te-a luat narcisismul. mai ramane sa scrii si tu un ,, soare si otel"!

vai cat am mai scris. oricum vroiam de mult sa va spun despre sala. ca si sala e parte din lumea mea. si voi sunteti, da' asa putiiin, ca sa nu va dati prea mari dupa !

o zi buna, ma bag si eu la citit cat mai apuc!(nu stiu ce o sa inteleg din cartea asta ca numai pe apucate citesc). ca de munca- pe ultima suta de metri, sa nu exageram cu munca, doar daca e ab-so-lut necesar.

*da, tot mai fumez. dar daca nu mai fumez pe propriul blog, si tot e ceva. e o incercare disperata, nu mai radeti!

5 comentarii:

  1. eu o tin pe a mea : lasa naiba tigarile . Expresia asta o sa te bantuie pana la urama :D . Despre mersul la sala : jur ca n-as putea ... mi-as scapa toate alea pe picioare si mi-ar curge vizibil balele ca la dobermani .

    RăspundețiȘtergere
  2. Nimic nu se compara cu recenzarea lui Tristram Shandy la buda!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru implicarea in campanie!

    E bun ca ai luat imaginea, dar preferam sa- creezi si un link pe banner in asa fel incat daca cineva intra peste 2 luni si vrea sa citeasca despre campania in sine, ce inseamna ea, sa poata da click direct catre postarea respectiva.

    Daca vrei sa pui link pe banner direct catre postare, adresa este http://ideidegay.blogspot.com/2009/10/campania-pe-acest-blog-fumatul-este.html

    Te pup! Succes in a te lasa de fumat. Cred ca este foarte greu. Stiu cât indur eu cand vad un pahar de Cola :X, totusi uite-ma ca beau extrem de rar. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. stoicescu, daca imi zici si cum se pune banner ar fi bine(pasii de urmat). tot ce am reusit sa fac e ceea ce vezi.

    alexiss, tu crezi ca nu vreau? vreau sa ma las, dar e greu cand partenera fumeaza. stiu, nu e corect sa dau vina pe ea. dar cand eram singura am reusit sa ma las. treb acum sa pot cu un fumator langa. la fiare nu merg pt ca barbatii strang suruburile alea si e chin sa le tot desfaci sa le potrivesti pe marimea ta. nu prea sunt sali de greutati pt femei( trebuie alte dimensiuni, altfel iti deformezi coloana).
    luna asta poate imi fac abonament full ca doar la fiare pot rezolva problema cu muschiuletii la maini.

    dak, eh, are din sectorul: multe tampenii la viata mea. oricum eu am fost cea socata de context, tipa - deloc. chiar deloc.

    RăspundețiȘtergere