sâmbătă, 10 octombrie 2009

culture boy (2006)

un fel de ,,pretty woman" pt gay. la baza filmului a stat o carte care s-a vandut f bine. acest lucru este evident din dialogurile inteligente, din discursul narativ interesant - witty.

oricum filmul se incheie cu personajul principal - X - spunand ca s-a lasat de meseria de hustler si acum scoate bani din publicarea memoriilor sale pt noi, cititorii( spectatorii) acestei reviste / acestui film.

deja v-am spus in mare cam despre ce va fi vorba. un hustler destul de dragutel se indragosteste si se lasa de meserie, dar va zic eu ca am vazut niste tipi gay la metrou la noi care il luau de departe. adica va felicit ca aveti asa exemplare frumoase printre voi :). revenind, hustlerul asta zice ca el e virgin pt ca a facut doar sex pe bani, s-a pastrat sufleteste pt cand va intalni marea dragoste. da, mai cunosc eu pe cineva asa. unde tineti atata idealism?

filmul se numeste ,, culture boy" pt ca acesta este numele clubului gay in care mai merge hustlerul nostru pt a privi la agatamentele dintre gay. recunoaste ca are serioase probleme de sociabilizare. nu intelege insa de ce ceea ce face el e considerat imoral, dar sa tot schimbi parteneri nu este. macare el ia bani. corect: pai decat sa amagesti pe cineva, mai bine scoti bani si iti rezolvi problema. asa e mai cinstit.

oricum tipul e indragostit de andrew . andrew este negru, este colegul lui de camera de un an si altceva decat usoare flirturi nu au fost intre ei. nici unul nu are curajul sa faca primul pas. andrew vrea sa incerce, X hustlerul vrea sa stie dinainte ca e cu dragoste. de parca poti stii dinainte ce si cum.

si acum apare batranelul plin de intelepciune care le va servi ca exemplu. batranul gay isi irosise viata, iubirea vietii lui, evitand sa aiba o discutie directa cu vechiul sau prieten si iubit.

X si andrew nu vor face la fel si vor trai fericiti pana la adanci batranetii. si am incalecat p-o şa si v-am spus povestea asa.

* pe imdb filmul are o nota mare, am spus replicile, monologul naratorului-personaj sunt bine scrise, dar povestea in sine pe mine nu m-a impresionat. nu sunt destul de romantica pt asa ceva. e considerat drama filmul, eu i-as spune doar film de dragoste, cu morala ca in orice productie americana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu