duminică, 5 septembrie 2010

* * *

mai bine fara titlu. greu imi pot gasi cuvintele. o emisiune de divertisment si totul pare a fi amuzant pana cand se pune in scena o farsa in care o mama trebuie sa afle ca fiica sa este lesbiana. drama mamei este reala. m-au speriat rau de tot reactiile femeii. si nu e din margine de tara, si se vede ca e o persoana dezghetata. spune ,, acum asa ceva inca nu e acceptat aici", iar la sfarsit ,, a ramas fata mea". dar doare cand zice ,, eu ma omor" sau ,, vreau sa raman o persoana demna". ce a deranjat cel mai tare este ca printesa brianna nu a oprit-o cand a spus ca pentru bani fata ei s-ar fi lasat atrasa intr-o relatie anormala. gluma are si ea o limita. sau oi fi eu mult prea serioasa atunci cand nu trebuie.
mai bine va dati singuri cu parerea aici. cititi si comentariul de la sfarsit sa vedeti ca nu intotdeauna gluma e o gluma pentru unii.

4 comentarii:

  1. Tu esti prea sensibila :) Dar realitatea este ca farsele astea nu mi se par ok, indiferent de subiectul lor, fiindca parintii aia saracii chiar ar putea face un infarct! Iti trebuie o doza de nebunie sa-i faci asa ceva parintelui tau, indiferent de relatia cu el.

    RăspundețiȘtergere
  2. emisiunile acestea scot in evidenta ,,bolile" noastre - vezi si episodul cu vali vijelie. ii canta manelistul mamei ,, ii dau mamei lalele" si mama plangea in batista. razi, razi, dar cand e vorba de camasa ta ( mai aproape decat pielea altuia) asa repede iti dispare rasul ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Exact. E ca atunci când un tâmpit ii trage unuia scaunul de sub fund şi acela cade. Restul lumii râde, dar, dacă ţi se întâmplă să o păţeşti cu propriul posterior, nu-ţi mai arde de râs:)!

    RăspundețiȘtergere
  4. hm, eu nu am ras niciodata la cazaturile/ accidentele altora. prima mea reactie este ,, ai patit ceva? esti bine?". si nici nu prea prind umorul situatiei. dar am prins ideea :)

    RăspundețiȘtergere